接連下雨的天氣,似乎連心中的一點陽光都會消磨殆盡
既然這樣就徹底一點吧!勁情的享受陰天的氣氛

All around me are familiar faces 
放眼望去盡是熟悉的臉孔

Worn out places 
這疲憊不勘的城市

Worn out faces
這些疲憊不勘的面容 

Bright and early for their daily races
天色漸亮.人們又開始為一天的生活而忙碌
 
Going nowhere 
無處可去

Going nowhere 
我無處可去

Their tears are filling up their glasses
每個人都都在忍耐承受的極限邊緣
 
No expression 
逐漸的麻木

No expression
感情逐漸的麻木
 
Hide my head I want to drown my sorrow
把頭深埋起來,想隱藏自己的悲傷
 
No tomorrow
沒有明天
 
No tomorrow 
找尋不到明天

And I find it kind of funny
然後我逐漸發現這一切有點可笑
 
I find it kind of sad
可笑到有點悲傷
 
The dreams in which I'm dying 
我所擁有過最美好的事物

Are the best I've ever had
是拼死爭求來的夢想

I find it hard to tell you
這有些難以啟齒

Cause I find it hard to take
因為這一切都這麼難令人承受

When people run in circles
當人們在這體制內不斷的循環 

It's a very very
看起來實在是個...

Mad world...
瘋狂的世界

Children waiting for the day they feel good 
孩子們都在等待他們最美好的一天的到來

Happy birthday
生日快樂
 
Happy birthday
生日快樂
 
Made to feel the way that every child should 
去試著體會孩子們所得到的感受

Sit and listen
用心感覺

Sit and listen 
用心聆聽

Went to school and I was very nervous
記得上學總是令我感到緊張

No one knew me 
沒人認識我

No one knew me
沒人認識我
 
Now the teacher tells me what's my lesson 
現在老師告訴了我我的學習路程

Look right through me 
就好像看穿了我

Look right through me
 

就好像看穿了我

And I find it kind of funny
然後我逐漸發現這一切有點可笑
 
I find it kind of sad
可笑到有點悲傷
 
The dreams in which I'm dying 
我所擁有過最美好的事物

Are the best I've ever had
是拼死爭求來的夢想

I find it hard to tell you
這有些難以啟齒

Cause I find it hard to take
因為這一切都這麼難令人承受

When people run in circles
當人們在這體制內不斷的循環 

It's a very very
看起來實在是個...

Mad world...
瘋狂的世界




===========================================================================================

每段生活中總是會有著這麼一段最灰色的心情時刻. 但總是只是一段過程並不會是全部

把當下的心情寫成字. 給自己的心情找一個出口吧.這個世界有瘋狂有可愛的



換個心情再來好好的MAD WORLD一次!

 

401729_413772581977234_179548318732996_1322417_425556712_n  
MS musicworld, 全國第一家設計給推廣樂器/音樂/藝文活動的網站! 要聽要學要看, 任何疑難雜症, 進入http://www.msmusic.com.tw/  

arrow
arrow

    MS MUSIC WORLD 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()